Офіційний сайт ДПС України повідомляє, що було запущено спеціального бота, котрий допоможе оперативно повідомляти про безпідставні перевірки зі сторони відповідних службовців територіальних відділень податкової. Чат буде доступний для прийняття і обробітку звернень в режимі 24/7 і прийматиме будь-які скарги на здійснення контрольних і перевірочних заходів, для яких не було передбачених законом причин.
Додати бота до своїх Телеграм-чатів можна за цим посиланням:
Також доступний варіант з використанням QR-кода, який ми додаємо картинкою знизу. Використайте камеру телефона або QR-сканер для того, щоб отримати посилання на даний корисний офіційний інструмент для зв’язку з Державною податковою службою по чутливим питанням свавілля зі сторони контролюючих чиновників.
ДПС наголошує, що у процесі подання звернення важливо чітко заповнити міні-анкету з відповідями на ключові питання про:
- Назву контролюючого органу, зі сторони якого була ініційована перевірка бізнесу.
- Код ЄДРПОУ вашої компанії.
- Адресу платника податків (юридичної особи / ФОП), за якою проводяться заходи.
- Тип перевірочних заходів.
- Дані щодо наказу про проведення цих заходів.
- Контактні дані працівників, які здійснюють перевірку.
- Додаткові інформаційні відомості про матеріали перевірки.
- Дані про те, у чому полягає порушення (на думку заявителя).
- Контактні дані особи, яка подає скаргу.
Державна податкова служба гарантує максимально оперативну реакцію шляхом запуску дослідження по вказаним у заявці відомостям. Саме тому важливо максимально докладно описати інцидент і повідомити про нього в найкоротші строки.