Все просто: НАКРУТИТИ, ПРИЧОМУ ОДРАЗУ 100К!
Рубрика “корисні поради”
Ні! Звичайно ні! Це була найжахливіша порада зі всіх, що ви коли-небудь почуєте. Чому? Зараз поясню. Поїхали!
Привіт, я Марина і я вже більше року займаюся просуванням акаунтів бізнесів в Інстаграм. Чому ж не можна накручувати підписників?
Бо накручування вам звичайно дасть цифру в профілі, та декілька лайків, але потім ці фейкові сторінки будуть висіти у вас в акаунті мертвим вантажем і:
- Заважати відслідковувати статистику по ваших охопленнях.
- Плутати алгоритми Інстаграму в плані того, кому показувати ваш контент.
Стратегія росту бізнес-акаунту в Інстаграм: алгоритм дій
Бізнес-акаунту важливі підписники, які будуть купувати послуги, тобто це має бути жива цільова аудиторія. А ось щоб її набрати, потрібно трохи постаратися. Розкажу, що необхідно зробити.
- Проаналізувати цільову аудиторію. Несподівано правда? Щоб продавати комусь – треба його проаналізувати. А точніше – треба провести аналіз і дізнатися, хто саме підпадає під цільову аудиторію вашого акаунту.
- Проаналізувати конкурентів. А як же без них. Подивимося, що і як вони роблять – і класні фішки можемо запозичити, а погані практики запам’ятати і не використовувати. =)
- Упакувати акаунт. Навіть якщо у вас супер класний продукт, але ви нічого не написали в описі вашого Інстаграм акаунту про те, що ви і хто ви – не чекайте приросту підписників. Хто би там не казав, що красива картинка не продає – в Інстаграмі саме вона продає. Загальний вигляд акаунту, опис, загальна кольорова гама– все це має бути присутнє.
І це тільки початок!
Що робити, щоб набрана кількість підписників Instagram не зменшувалася?
Що ж треба буде робити далі аби залучати, а ще важливіше – втримувати підписників?
- Створювати цікавий та якісний контент. Контент має відповідати інтересам та потребам вашої аудиторії – використовуйте якісні фото/відео та додавайте цікаві заголовки і тексти. Так ваша аудиторія більше реагуватиме на контент, а тому Інстаграм розумітиме, що може його поширювати і для інших користувачів.
- Регулярно публікувати контент та взаємодіяти з аудиторією. Як ви думаєте, на якому з акаунтів буде більше підписників – на тому, який постить раз на тиждень або на тому, який постить через день? Думаю відповідь очевидна: більш частий постинг означає більш часті покази користувачам і як наслідок - більша довіра.
- Взаємодія з блогерами. Співпраця з іншими брендами, інфлюенсерами або експертами в вашій галузі може значно збільшити вашу аудиторію. Розгляньте можливості для спільних акцій, розіграшів, або спільних проектів, що дозволять вам привернути увагу нових підписників.
- Інструменти реклами. Це один з платних варіантів просування, але якщо ви готові ще більше вкластися у вашу справу – чому б і ні? Інструменти реклами в Інстаграм можуть допомогти збільшити охоплення вашого контенту та залучити нових підписників.
І наостанок – аналізуйте весь свій контент! Інстаграм надає чимало інструментів для цього. Тому досліджуйте дані про взаємодію аудиторії з наповненням вашої сторінки та оптимізуйте свою стратегію на основі цих даних.
Загальні висновки
Не забувайте, успішна стратегія залучення підписників - це постійний експеримент і вдосконалення, тому будьте відкриті для нових ідей та технік, щоб привернути увагу та збільшити вашу аудиторію в Інстаграмі.