Як знайти постачальника товарів для магазину

2021-01-13 13:45
59
Ця стаття на мовах: UA / RU

Стаття у розділах:

Бізнес і фінанси

Зміст

Ефективна співпраця з постачальниками – це важливий аспект роботи як молодих, так і магазинів, що давно діють. Правильний вибір у цій сфері буде запорукою стабільності бізнесу та його постійної прибутковості.

Будь-яких постачальників умовно можна поділити на дві основні категорії (відштовхуючись від особливостей співробітництва):

  1. Дропшиппінг-постачальники часто використовуються віддаленими інтернет-магазинами. Зручні для тих, хто не має ні складів, ні початкового капіталу. Магазин у такому разі продає товар і заробляє на різниці між своєю ціною та цінником постачальника. Навіть доставка до споживача у разі здійснюється безпосередньо від постачальника.
  2. Оптові постачальники – роблять відвантаження зі складу за попередньою оплатою або з невеликою відстрочкою платежу. Цей варіант вже вигідніший фізичним магазинам, які мають свій склад. У такому разі магазин може заробити набагато більше завдяки нижчій ціні закупівлі та можливості встановити будь-який унікальний цінник у себе.

Згодом, повноцінний та ефективний розвиток як інтернет-магазину, так і звичайного магазину неможливий без оптового постачальника. Співпраця з ним дозволить мати ширший асортимент у будь-який момент часу. Саме тому важливо розбиратися в тому, як і де шукати постачальників і за якими критеріями їх відбирати.

Де знайти постачальників для магазину

Сучасні реалії роблять життя власника магазину, що починає, істотно простіше. Якщо ще кілька десятків років тому процес вибору постачальника та його варіативність були дуже вузькими та складними, то зараз все зовсім по-іншому.

Знайти постачальника для магазину можна через:

  • пошукові системи (Google, Yahoo, Yandex, Bing та ін.);
  • інтернет-каталоги постачальників;
  • сайти магазинів-конкурентів або тих, хто працює у тій же сфері;
  • офлайн виставки постачальників;
  • онлайн-сервіси сумісних покупок.

Потрібно детальніше вивчити кожен із доступних варіантів.

Пошук постачальника для магазину через Google або інші пошукові системи

Цей варіант дозволяє знайти хорошого постачальника буквально за кілька хвилин. Варто лише відзначити, що перші рядки пошукової видачі найчастіше зайняті рекламними варіантами. Тому правильно буде опуститися трохи нижче, де починаються справді перевірені та популярні видачі. Інакше можна натрапити на менш вигідний варіант варіант співробітництва.

Пошук постачальника через інтернет-каталоги

Такі сайти є зручними майданчиками, де різні постачальники розміщують свої пропозиції. Зручність використання сайтів-каталогів пояснюється схемою "все разом в одному місці", а також наявністю фільтрів для пошуку та сортування.

Щоб знайти такий майданчик, потрібно просто ввести запит такого типу: база постачальників, база постачальників 2020/2021, база постачальників Україна і т.д.

Прикладами пошукової видачі будуть такі сайти, як: " Постачальники ЮА ". Так само можна знайти непогані портали з іноземними постачальниками. Але запити доведеться вводити англійською.

Пошук постачальника через сайти інших магазинів

У багатьох випадках на сайтах великих і навіть дрібних магазинів розміщено інформацію про їх постачальників. Нерідко інформація про них є і на фотографіях товарів. Все це можна вивчати і приймати рішення на користь найпоширеніших постачальників.

Ще одним варіантом буде отримання інформації про постачальників безпосередньо від магазину через службу підтримки. Але в такому разі варто представлятися покупцем.

Пошук постачальника через офлайн виставки

Більшість вітчизняних виставок проводиться у ЦВК «Експоцентр». Розклад їх проведення та додаткову інформацію можна знайти на офіційному сайті комплексу.

Пошук постачальника через спільні покупки.

Знайти такі сайти можна через ті ж пошукові системи. Їх особливістю і те, що у основі сервісу об'єднуються різні постачальники. Таким чином, магазин отримує можливість робити мінімальні замовлення у кожного з них. А єдине замовлення в результаті надсилається загальною посилкою за оптовими цінами.

Особливості роботи з різними постачальниками

Постачальники розділені на різні категорії, кожна з яких має свої недоліки, так і позитивні особливості.

Постачальники-виробники радують нижчим цінником, який не можуть дозволити собі постачальники-посередники.

Місцеві постачальники – дозволяють зменшити витрати на логістику та заощадити час на спілкуванні, документації. З іншого боку, не завжди гарантують найвищу якість на ринку.

Європейські постачальники дозволяють бути впевненим у стабільно високій якості придбаного товару, а також його оригінальністю. Їхні товари знаходяться в середній або високій ціновій категорії і дають можливість непоганого заробітку на націнці. З іншого боку, значних цифр продажу з ними досягти важко.

Азіатські постачальники – дають можливість закуповуватися чи не за найнижчими цінами у світі. З іншого боку, при співпраці з ними можуть виникнути проблеми з якістю та гарантією. Ще однією проблемою може бути погана якість комунікації, т.к. більшість таких постачальників навіть англійську мову знають погано.

Як спілкуватися з постачальниками та вибрати найкращий варіант для співпраці

Вивчивши ринок постачальників та визначивши для себе список найцікавіших варіантів, варто перейти до спілкування та вивчення ключових умов співробітництва.

Насамперед із постачальником потрібно обговорити такі питання:

  • формування ціни та наявність накопичувальних знижок, акцій та інших бонусів для постійних клієнтів;
  • обсяг мінімального замовлення;
  • чи потрібно резервувати замовлення щоразу або будь-який товар практично завжди в наявність;
  • чи є у постачальника доставка до покупця чи потрібно проводити самостійну доставку;
  • наскільки часто постачальник поповнює запаси ходових позицій на складі;
  • наскільки безпечна співпраця, у якій формі укладається договір, додаткові звітні документи;
  • чи надає постачальник сертифікати на свою продукцію;
  • чи є у постачальника механізми повернення продукції, яка з тих чи інших причин не продалася, але не втратила свій товарний вигляд;
  • наскільки повну інформацію про товари надає постачальник і чи зможе демонструвати фотографії, описи та характеристики на запит магазину.

Використовуючи такий список тем і питань, можна відсортувати 2-3 найкращі варіанти із спочатку цікавих вам постачальників.

Підсумки

Знайти найкращих і надійних постачальників не так легко, як може здатися на перший погляд. Важливо зайнятися цим питанням із максимальною відповідальністю та вимогливістю. Потрібно враховувати особливості свого магазину, досвід переговорів, знання мов. Від цього залежатиме те, наскільки плідною та стабільною виявиться співпраця на довгій дистанції.


Ви експерт? Поділіться досвідом на busyb
Сподобалась стаття? Читайте нас в телеграм