Онлайн маркетинг: 7 способів просування власного бізнесу в інтернеті

2023-11-18 20:13
40
Ця стаття на мовах: UA / RU

Стаття у розділах:

Бізнес і фінанси

Зміст

Сьогодні через інтернет люди роблять практично все: здійснюють платежі, вибирають косметику, записуються до лікаря, здобувають освіту та багато іншого. Зараз складно зустріти процвітаючу фірму, яка не представлена у віртуальному просторі. Власники малих та середніх підприємств мають використовувати різноманітні стратегії для просування в інтернет-просторі, щоб залучити клієнтів та збільшити обсяги продажів. 

Які завдання вирішує просування бізнесу в Інтернеті

Для початку необхідно зрозуміти, чого ви прагнете, чого плануєте досягти. При цьому важливо, щоб цілі та завдання були сформульовані максимально чітко. Тоді можна відстежувати, як іде просування, чи потрібно вносити корективи.

Поставлені завдання розкручування в інтернеті мають бути сумісні з місією та спільними цілями підприємства, а також з маркетинговою стратегією розвитку діяльності. Підходи для різних компаній та різної продукції дуже сильно відрізняються. Наприклад, просувати роздрібний бізнес варто інакше, ніж оптовий.

У процесі просування бізнесу в інтернеті найчастіше ставлять такі завдання:

  • надати інформацію про компанію та про її послуги;
  • збільшити попит на послуги;
  • виділитися серед конкурентів;
  • підкреслити цінність споживача.

Всі ці дії спрямовані на інформування, переконання та вплив на людей, коли вони ухвалюють рішення звернутись саме до вашого підприємства і отримати конкретну послугу.

Етапи просування бізнесу в Інтернеті

Незважаючи на те, що підходи до розкручування компанії можуть сильно відрізнятися, фахівці виділяють базові етапи, впровадження яких сприяє досягненню мети. До них відносяться:

Детальний аудит тематичної ніші. Знання своїх конкурентів, розуміння того, як вони розвиваються, які їх сильні та слабкі сторони, допомагає оцінити свої позиції у віртуальному світі та в бізнесі загалом. На цьому етапі вивчають, якими каналами комунікації користуються суперники, виділяють платформи, які не є ефективними для свого бізнесу.

Розробка стратегії просування своєї компанії. Застосування даних, отриманих на попередньому етапі, дозволить виробити план дій. Багато залежить від виділеного бюджету, поставлених цілей, рівня конкуренції в ніші, доступу до різних інструментів та сервісів.

Впровадження стратегії. Фахівці починають працювати у інтернет-просторі: створюють веб-сайт або соціальні мережі, оформлюють їх належним чином, налаштовують рекламні кампанії, тестують аудиторію – як вона відреагує на той чи інший задіяний інструмент просування? Перелік заходів та послідовність дій співвідносять зі стратегічним планом.

Аналіз результатів. Зібрана статистика дозволяє зрозуміти, що спрацьовує краще, а що гірше. Таким чином фахівці отримують дані про ефективність різних каналів комунікації, рівень конверсії та багато іншого. При необхідності можна вносити корективи в налаштування рекламної кампанії або зміни інструменту просування бізнесу та досягати хороших результатів.

Інструменти та методи просування бізнесу в Інтернеті

Отже, розповідаємо вам про те, які канали комунікації з клієнтами найбільше підходять саме вашому бізнесу. Зауважте, що найкраще спрацює грамотне поєднання різних інструментів.

Соціальні мережі як ключовий інструмент

Соціальні мережі залишаються однією з найефективніших платформ для просування бізнесу. У 2023 році важливо активно використовувати такі популярні платформи, як Facebook, Instagram, LinkedIn та Twitter. Спрямовані рекламні кампанії, регулярне оновлення контенту та взаємодія з аудиторією допоможуть підтримувати активний онлайн-профіль. Також зауважте, що ваші дописи повинні бути грамотно написані, а зображення – чіткими та якісними. Зазвичай власники бізнесу не мають часу на ведіння соціальних мереж, тож для виповнення цієї задачі вони винаймають SMM-фахівця, який знає всі хитрощі ведіння аккаунтів бізнесу та можуть оформити дописи належним чином.

Відеомаркетинг – яскравий спосіб заявити про себе 

Відеомаркетинг — потужний інструмент сьогодення. Завдяки ньому компанії можуть емоційно взаємодіяти з аудиторією, створювати унікальний контент та збільшувати впізнаваність бренду. Відео — це не лише засіб передачі інформації, але і можливість вразити, залучити увагу та збільшити конверсію. Щоб успішно просувати свій бізнес на таких платформах, як YouTube або TikTok, треба дотримуватися трендів і регулярно викладати цікаві відео, які максимально розкажуть про ваш бізнес та наявні послуги. 

Сайт – «обличчя» бізнесу

У свідомості більшості користувачів інтернету сайт — це віртуальна візитівка, яка дозволяє залучити нових клієнтів, взаємодіяти зі старими та розширити свою аудиторію. Після відвідання якісно оформленого сайту, клієнт має позитивне враження про компанію та більш схильний до отримання її послуг.

Для тих, хто тільки розпочинає свій бізнес та хоче створити власний веб-сайт без значних затрат, конструктори сайтів є оптимальним вибором. Ось декілька платформ, які варто розглянути:

Wix — цей конструктор пропонує легкий інтерфейс та багатий набір шаблонів. Він дозволяє створити красивий сайт з мінімальними зусиллями, включаючи можливості електронної комерції.

Squarespace — якщо вам потрібен сайт з візуальною привабливістю, то цей конструктор пропонує великий вибір дизайнів, а також зручні інструменти для блогів та магазинів.

WordPress — для більшої гнучкості та можливості більшої кастомізації, WordPress є відмінним вибором. Він має велику кількість безкоштовних та платних шаблонів та плагінів.

Weebly — цей конструктор має простий інтерфейс та добре підходить для невеликих бізнесів. Він також надає можливості для створення онлайн-магазинів.

SEO-оптимізація сайту підвищить впізнаванність бренду

SEO-оптимізація — це комплекс заходів і технік, спрямованих на покращення видимості веб-сайту в пошукових системах, таких як Google, Bing, або Yahoo. Головна мета SEO-оптимізації полягає в тому, щоб зробити сайт більш зрозумілим та привабливим для пошукових систем, що призведе до вищих позицій у результатах пошуку.

Одна річ — самому просувати свій бізнес; інша справа, коли підключається до просування такий медіагігант, як Google. Грамотне SEO допоможе веб-ресурсу відповідати алгоритмам ранжування Google.

Головні методи SEO-просування включають:

  • додавання релевантних ключових слів на сторінки веб-ресурсу;
  • регулярне створення оригінального високоякісного контенту з унікальними зображеннями;
  • підтримка високої швидкості завантаження сторінок та дотримання інших технічних вимог.

Інтернет реклама

Якщо плануєте швидко розкрутити свій бізнес, залучити потенційних клієнтів та збільшити продаж, ігнорувати інтернет-рекламу просто не можна. Але варто бути обережним: існують неефективні стратегії, які можуть з'їсти рекламний бюджет у рекордно короткі терміни. Нижче приводимо деякі види реклами в інтернеті. 

Контекстна реклама 

Контéкстна реклáма — принцип розміщення реклами, коли реклама орієнтується на зміст інтернет-сторінки вручну або автоматично, може бути у вигляді банера чи текстового оголошення. Наприклад, якщо клієнт нещодавно шукав мотоцикли, на будь-яких сайтах або у соц-мережах йому буде показуватись контекстна реклама що пов'язана з мотоциклами та мотоциклістами. Оскільки підібрані оголошення пов'язані із запитами користувачів, це спонукає останніх переходити за посиланням.

Однією із переваг контекстної реклами є геотаргетинг, тобто можливість обирати географію показу сторінок. Також застосовуються рамкові обмеження за часом показу.

Медійна реклама

Це рекламний продукт, який передає інформацію глядачеві за допомогою тексту, відео, звуку. Вона використовується під час маркетингового розвитку інтернет-ресурсів, конкретних послуг, товарів, продукції, брендів.

Користувачі та нові клієнти залучаються за допомогою візуалізації конкретних матеріалів, переглядаючи флеш-фото, короткі ролики, інтерактивні зображення, прослуховуючи аудіо.

Контент-маркетинг

Контент-маркетинг — це довгострокова маркетингова стратегія, спрямована на залучення цільової аудиторії і побудові довірчих взаємовідносин. Власники бізнесу винаймають маркетологів, які створюють і поширюють релевантний контент. Наприклад, компанії, у яких є блог, залучають на 55% більше відвідувачів. 

Види контенту:

  • пости в блозі;
  • статті;
  • ілюстрації та фото;
  • відео;
  • огляди;
  • користувацький контент та багато іншого.

Створюйте привабливі заголовки

Саме після прочитання заголовка потенційний клієнт приймає рішення — варто читати статтю чи ні. Зробіть його інформативним, чітким та інтригуючим. 

Уважно перевіряйте статті

Навіть якщо компанія має тисячі лояльних клієнтів, завжди знайдеться той, хто покине бренд через погану граматику. Запам’ятайте, що помилки свідчать про ставлення до роботи. 

Онлайн-візитка

Реєстрація свого бізнесу на тематичному майданчику теж дасть надходження нових клієнтів, особливо якщо запропонувати послуги за конкурентною ціною. Це дозволить отримати прямі переходи на сайт та бажану конверсію.

На таких онлайн-порталах є своя система розміщення. Грамотно створена візитка допоможе збільшити кількість клієнтів приблизно на 10–20%. У комплексі з іншими методами реально досягти і найкращих результатів.

Наприклад, існує український сервіс Mobicard, яким кожного дня користуються представники малого та середнього бізнесу. Чому його обирають? Все просто:

Реєстрація хвилинна, а створити візитку вашого бізнесу можна у пару кліків:

https://mobicard.com.ua - детальніше про сервіс.

Візитка має можливість гнучкого налаштування інструментів для зворотнього зв’язку клієнтів і розміщення фактичних пропозицій послуг.

Сервіс для створення онлайн-візиток надається безкоштовно, але при наявності бажання грамотного його оформлення, заповнення професійними текстами, оптимізації під пошуковики, можна замовити відповідні послуги у представників Mobicard.

Висновки

Підбиваючи підсумки, хочемо сказати, що неправильна дія може спричинити великі збитки. Тому ставте амбітні цілі, намагайтеся виділити свою компанію серед інших, шукайте професіоналів, які допоможуть досягти бажаного результату з використанням різних методів.


Сподобалась стаття? Читайте нас в телеграм