Створення візитки: поради і корисні онлайн сервіси для підприємців

2023-10-23 10:43
329
Ця стаття на мовах: UA / RU

Стаття у розділах:

Бізнес-інструкції Бізнес і фінанси

Зміст

Візитівки створюють попереднє враження про ваш бізнес і грають важливу роль у створенні професійного іміджу. Гарно оформлена візитка може відобразити ваш стиль та особистість, а також створити відмінне перше враження. Якщо ви вирішили створити візитку, перегляньте кілька корисних порад. У статті я описав два підходи у створенні візитки: 

  1. Вибір на користь паперового варіанта – який ви фізично віддаєте своїм клієнтам;
  2. Вібр на користь онлайн-візитки – якою ви ділитесь за допомогою QR коду в телефона.

Класичні паперові візитки

1. Визначте, в якому стилі буде візитка

Перш ніж перейти до дизайну візиток, важливо визначити свій стиль і бренд. Розгляньте такі питання:

  1. Яка головна ідея вашого бізнесу або особистості?
  2. Яка палітра кольорів вам більше підходить?

Ваші візитки повинні віддзеркалювати ці характеристики, щоб створити єдиний і незабутній образ.

2. Виберіть матеріал друку

Приклад візитки з дерева

Найбільш популярними видами матеріалів для візиток є: папір (щільність якого 300г/м2) і картон (250г/м2). На поверхні паперу можна відтворити безліч ліній та градієнтів, а також зробити високоякісне перенесення кольорів. Папір – це найпопулярніший матеріал для візиток. Серед різноманіття варіантів паперу, як матеріалу для візиток, особливу увагу варто приділити його властивостям. Він має бути міцним та мати хорошу якість та щільність. Можливе легке тонування (бежевий, рожевий та блакитний тон) або просто використання білого матового та глянсового паперу.

Можна скористатися альтернативним варіантом, таким як ламінована візитка. Такі візитки виглядають солідніше і довговічніші. На них можна легко залишити напис кульковою ручкою.

Пластикові візитки. Пластикові візитки допоможуть якісно виділити організацію та фірму і дозволять згадати про вигідну пропозицію або вдалі переговори та угоду через певний час. На сьогоднішній момент існує велика різноманітність пластикового матеріалів. До них належать матові та глянсові пластики різноманітних фактур, товщини та кольору.

Візитки із дерева. Дерево надає візитівці витонченості та краси, воно дуже оригінальне. Незвичайність матеріалу не робить візитки громіздкими та важкими. По товщині дерево, як матеріал, дорівнює тому самому пластику чи картону. Напис на візитку з дерева наноситься фарбою або пропалюється, що надає особливий колорит та антураж, підкреслює привабливість та оригінальність.

Як матеріали для візиток також можуть використовуватися незвичайні матеріали: метал, фольга, тканина, шкіра та ін. Такі візитки відрізняються креативністю і неодмінно запам'ятаються, що важливо для свого цільового призначення.

3. Створення дизайну візитки

В цілому, тут потрібні базові навички створення дизайну візитки. 

Послуги професійного дизайнера

Приклад виконаного замовлення на сервісі фрілансу

Ви можете розмістити заявку на будь якому фріланс сервісі типу weblancer або freelancehunt. Вартість створення дизайну візитки на таких сервісах сягає приблизно 10 доларів.

Створення власноруч за допомогою онлайн-сервісів

Якщо ви приблизно уявляєте, як має виглядати ваша візитка, спробуйте один з безкоштовних сервісів по створенню дизайну візиток:

Розглянемо створення візитки за допомогою сервісу Canva. Цим сервісом зручніше користуватися з ПК або ноутбука. Зареєструйтесь у сервісі і перейдіть за посиланням, щоб підібрати шаблон, який найбільше буде підходити вашому бізнесу та обраному вами матеріалу:

Готові шаблони у сервісі Canva

Я обрав шаблон, що мені сподобався і швидко змінив контактні дані з шаблону на власні. Після цього я завантажив своє фото у меню “завантаження” і перетягнув фото на місце фото візитки, замінивши його. Отримав приблизно такий результат:

Редактор дизайну візитки

Додатково, ви можете легко змінити кольори за допомогою панелі вгорі. Сервіс навіть пропонує відтітки і кольори, які будуть пасувати до інших.

Друк візитки в поліграфії

Знайдіть найближчий сервіс поліграфії, який виконує друк візитки на підібраному матеріалі. Якщо ви отримали дизайн від професійного дизайнера, просто передайте файл поліграфії, вони його без проблем роздрукують. Якщо ви створили дизайн за допомогою сервісу (наприклад Canva), перейдіть у меню “поділитися” і скопіюйте посилання, обравши “всі, у кого є посилання”. Це посилання відправте повідомленням менеджеру поліграфії, він зможе завантажити його у потрібному розширенні. 

Меню “поділитися” у сервісі Canva

Сучасна онлайн-візитка.

Онлайн візитка - це сучасний і ефективний інструмент для збереження та обміну контактною інформацією. Ось кілька переконливих аргументів, чому вона краща, ніж паперова візитка:

  • Екологічність: Онлайн візитки допомагають зменшити використання паперу та зменшити викиди в атмосферу. Це важливо для збереження природних ресурсів та зниження впливу на довкілля.
  • Зручність та доступність: Ви завжди можете мати свою онлайн візитку при собі, оскільки вона зберігається на вашому смартфоні або в мережі Інтернет. Ви не ризикуєте втратити або забути її вдома. Така візитка не може закінчитись.
  • Актуальність інформації: Зміни в контактних даних чи професійному статусі можна легко оновлювати на вашій онлайн візитці, що завжди гарантує актуальну інформацію для ваших контактів.
  • Взаємодія та функціональність: Онлайн візитки можуть містити посилання на ваші соціальні мережі, веб-сайт, портфоліо та інші ресурси, що полегшує взаємодію та допомагає створити глибший враження про вас як професіонала.
  • Аналітика та слідкування: За допомогою онлайн візиток можна відстежувати, як часто і хто відвідує вашу сторінку, що може бути корисно при аналізі ефективності мережевих контактів та зв'язків.

Онлайн візитка від mobicard

Приклад візитки

На картинці відображено візитку:

Таку візитку можна зареєструвати за 10 хвилин. Все що потрібно – це виконати пункти, описані у інструкцїї:

Як тільки ви отримаєте активний статус візитки після виконання дій із інструкції, відкрийте

у мобільному браузері. Браузер запропонує встановити додаток на ваш телефон:

Мобікард у мобільному браузері

Після цього ви можете ділитися візиткою за допомогою QR коду, який ви можете знайти у меню додатка.

Сторінка “поділитися” у додатку.

Клієнти, що сканують код, зможуть зберегти контакт на свій телефон, за умови, якщо ви додали мобільні номери телефону.

На цьому все. 😊 Гарного дня!


Ви експерт? Поділіться досвідом на busyb
Сподобалась стаття? Читайте нас в телеграм